ÁSZF

TERMÉKEK KIVÁLASZTÁSA, KOSÁR
A Vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni a Webáruház Termékei közül. A Vásárló a kiválasztott Termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt Terméket (termékeket)  a KOSÁR gomb megnyomásával egy virtuális KOSÁR-ba helyezi. A KOSÁR MEGTEKINTÉS gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során KOSÁR-ba helyezett Termékeket. Itt ellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre. A KOSÁR automatikusan kiszámítja a rendelés összegét, de a csomagolás- és a kiszállítás díja csak a pénztári folyamatban kerül a fizetendő végösszegbe.

ÁRAK
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, melyeket a termékek mellett talál. Az árak bruttó árak melyek  forintban (HUF) értendők, tartalmazzák az ÁFA-t és egy darab termékre vonatkoznak! Webáruházunk a termékek árainak feltüntetésekor a lehető legnagyobb gondossággal jár el, azonban esetleges technikai, adatrögzítési hibák előfordulhatnak. Az esetleges technikai, adatrögzítési hibák esetén a  Webáruházunk ajánlati kötöttsége nem áll fenn, az ilyen hibákért felelősséget nem vállalunk!

RENDELÉS
Ha megfelelőnek tartja a KOSÁR-ban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a PÉNZTÁR gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már REGISZTRÁLT Vásárlóként szeretne belépni vagy ÚJ Vásárlóként akar regisztrálni.

BELÉPÉS
A már regisztrált látogatóink e-mail címük és jelszavuk megadásával a BELÉPÉS panelen keresztül jelentkezhetnek be.

REGISZTRÁCIÓ
Ha ÚJ Vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, melyeket a rendszer eltárol így a legközelebbi vásárlás alkalmával egyszerűen csak be kell jelentkeznie. Sikeres regisztrációjáról rendszerünk e-mailben értesíti Önt.
Kérjük, hogy pontosan adja meg adatait, mert az aktuális rendelését mindig arra a névre, címre küldjük, amit a rendelés véglegesítése előtt megadott!

MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE
Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a MEGRENDELÉS gombra.

HÍRLEVÉL
A regisztráció során lehetősége van e-mail hírlevelet kérni. Webáruházunk így tudja értesíti Önt újdonságainkról, akcióinkról. A hírlevélről bejelentkezés után a FIÓK menü alatt bármikor leiratkozhat.

MEGOSZTÁS
A regisztrált vásárlóinknak  lehetősége van arra, hogy bármely általa kiválasztott Termékről – saját nevével és e-mail címével – értesítést küldjön harmadik személynek. Rendszerünk az így értesített harmadik személy adatait és az elküldött e-mailt  nem rögzíti! Lehetőség van továbbá az általunk forgalmazott Termékek közösségi médiában (Facebook, Twitter) való megosztására.

KISKORÚAKKAL NEM SZERZŐDÜNK
A Webáruházunk  nem köt szerződést kiskorúakkal!  A Vásárló a Felhasználási és rendelési feltételek,  alatt leírtak elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú!

SZÁLLÍTÁSI- ÉS SZÁMLÁZÁSI CÍM ELLENŐRZÉSE
Kérjük, a pénztári folyamat során ellenőrizze a szállítási címet, ahová a kiválasztott árucikkeket szállíthatjuk, ha szükséges módosíthatja a megadott címet. Ezután a számlázási címet ellenőrizheti, melyet szintén módosíthat, amennyiben ez szükséges.

ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSÁNAK LEHETŐSÉGE
A Vásárlónak az adatbeviteli hibák javítására a MEGRENDELÉS gomb megnyomása előtt van lehetősége!

VISSZAIGAZOLÁS
Minden rendelésről e-mailben visszaigazolást küldünk. Ez azt jelenti, hogy Ön a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről.

KÉSŐBBI BELÉPÉS, ELFELEJTETT JELSZÓ
Ha korábban már vásárolt Webáruházunkban, úgy belépéshez adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát.
Ha elfelejtette jelszavát, akkor az ELFELEJTETT JELSZÓ gomb segítségével kérhet rendszerünktől új jelszót.

ADATMÓDOSÍTÁS, JELSZÓCSERE
Ha a regisztráció során megadott adatait kívánja módosítani, akkor BELÉPÉS után a FIÓK panelben lévő módosítható adatokra kattintva a korábban megadott adatai jelennek meg, melyeket meg tud változtatni.

TERMÉKKATEGÓRIÁK
Webáruházunkban a Termékek kategóriákra bontva találhatóak meg. A bal felső TERMÉKEK panelben tetszése szerint választhat a kategóriák között. Eldöntheti, hogy mely csoport, mely Termékét szeretné részletesebben megtekinteni. A Termékek megjelenített képei némileg eltérhetnek a valóságtól.

KERESŐ
Amennyiben egy konkrét termékre szeretne rákeresni, használja a főmenü jobb felső sarkában található KERESŐ-t. Itt név szerint, de akár bútor típus szerint is kereshet. Amennyiben megtalálta a kívánt terméket, annak részletes adatait is megtekintheti. Ha a termék megfelel Önnek, a KOSÁR gombra kattintva bekerül az Ön kosarába, ezután megadhatja, pontosan mennyit szeretne rendelni az adott termékből.

KOSÁR
Az Ön által előzetesen kiválasztott termék (termékek)  található a KOSÁR-ban. Megtekintés során a megvásárolni szándékozott termék darabszámát megváltoztathatja, esetleg törölheti is őket. A TOVÁBB NÉZELŐDÖM gombra kattintva folytathatja a vásárlást, vagy a PÉNZTÁR gombra kattintva a pénztári folyamat fázisába léphet.

MEGRENDELÉSEK TELJESÍTÉSE
Amennyiben minden megrendelt termék készleten van, úgy e-mailben történő értesítés után elküldjük Önnek. Abban az esetben, ha rendelése pontosítást igényel, esetlegesen nincs minden termék készleten, munkatársunk telefonon vagy e-mailben megkeresi Önt a megrendeléssel kapcsolatban. Részben történő teljesítésre kizárólag egyeztetést követően kerülhet sor!

FIZETÉSI FELTÉTELEK
Webáruházunkban CSAK POSTAI UTÁNVÉTELLEL történő fizetésre van lehetőség, vagyis a teljes vételárat, a csomagolási- és szállítási költséggel együtt, a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.
Kérjük, csak  abban az esetben rendelje meg a kívánt terméket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak ellenértékét! Át nem vett, visszaküldött csomag esetén a csomagolási- és szállítás díjat a Megrendelőre terheljük, és ezen követelésünket szükség esetén akár bírósági úton is érvényesítjük!

SZÁLLÍTÁS, ÁRU ÁTVÉTELE, FIZETÉS
A megrendelt termékeket az MPL futárszolgálaton keresztül, illetve meghatározott feltételek mellet a Szupibútor futár segítségével juttatjuk el Önhöz. A Magyar Posta munkatársai 2-3 munkanapon belül szállítják ki az Ön által megadott címre az árut, átvételkor utánvétellel egy összegben fizetheti ki rendelését. A futár 2 alkalommal fogja megkísérelni a küldemény kézbesítését, amennyiben ez sikertelen, a csomagot még 10 munkanapig SZEMÉLYESEN átveheti az otthagyott értesítésben kijelölt Postahivatalban.  Szupibútor futárral történő szállítás esetén, a szállítási feltételeket kiszállítás előtt egyeztetjük Önnel. A Vevő köteles a kiszállítás / átvétel időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni!
Külföldre terméket nem áll módunkban szállítani!

SZÁLLÍTÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS
Amennyiben Webáruházunk a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a Vevőt tájékoztatni.

SZÁMLÁZÁS
A vásárló a vásárláshoz tartozó utánvételes-számlát, vagy a futárszolgálat munkatársa által a  megrendelt termékkel együtt, vagy igény szerint  az áru átvételét követően néhány nappal postai levélben fogja megkapni a megadott számlázási adatokkal a szállítási címre.

ELÁLLÁSI JOG
A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény értelmében, a Vevő a Termék átvételét követő 8 (azaz nyolc) munkanapon belül e-mailben, a szupibutor@gmail.com címre megküldve indoklás nélküli értesítésével elállhat a vásárlástól. A Terméket/Termékeket eredeti, sértetlen állapotában, a számlával együtt kell visszaküldeni címünkre. A csomag visszaküldésének címe: 4177 Földes Karácsony Sándor tér 6.
A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a Termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Az utánvéttel visszaküldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni. A visszaérkezett terméket megvizsgáljuk. A kifogástalan, ép, újként ismét értékesíthető Termékeknek a Vevő által kifizetett ellenértéket a Termék visszaérkezésétől számított 30 munkanapon belül Belföldi Postautalvány (rózsaszín csekk) segítségével küldjük vissza.
Nem vonatkozik az elállási jog a hiányos, használt és az átvétel után megsérült termékekre.

SÉRÜLT ÁRU VISSZAVÉTELE 
Amennyiben a Termékről felbontás során a kézbesítést végző személy jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a Termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleges sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

PÉNZVISSZAFIZETÉS
A visszafizetendő összegből a Webáruház üzemeltetője jogosult levonni a csomagolással és szállítással kapcsolatosan felmerült költségeket. A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a Termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket (oda és visszaszállítás költsége) abban az esetben is, ha a kiszállításért nem kellett fizetnie.

KÁRTÉRÍTÉSI KÖTELEZETTSÉG
A Webáruház üzemeltetője követelheti a Termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, vagy amennyiben a Vevő az áru állapotának romlását, tönkremenetelét vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő, akkor kártérítésre kötelezett.

CSERE
A Vevőnek lehetősége van a Termék kicserélésére az átvételt követő 8 (azaz nyolc) napon belül. Ilyen esetben a Termék átvételét követő 8 (azaz nyolc) munkanapon belül a Terméket eredeti, sértetlen állapotában a számlamásolattal együtt kell visszaküldeni címünkre. A visszaküldéssel egyidejűleg a Vevőnek e-mailben a szupibutor@gmail.com címre kell jeleznie, hogy cserére tart igényt. A csomag visszaküldésének címe: 4177 Földes Karácsony Sándor tér 6
Amennyiben a csere indokolt, a Termék visszaérkezését követő 3 (azaz három) munkanapon belül a kért Csere-Terméket megküldjük a Vevőnek. Ha az adott Termék aktuálisan éppen nincs raktáron, a csere ennél hosszabb időt is igénybe vehet, de erről a Vevőt e-mailben tájékoztatjuk.
Az akciós feltételekkel megrendelt, valamint időszakos vásárlási kedvezmény igénybevételével teljesített rendelések termékeinek kicserélése esetén az alábbi szabályok az irányadóak. A Vevő az eredeti feltételek (akciós árcsökkentés vagy vásárlási kedvezmény) szerint jogosult azonos Terméket választani, azonban akciós árcsökkentéssel vagy vásárlási kedvezménnyel nem érintett, eredetitől eltérő Termékek választása esetén az eredeti Termékhez kapcsolódó csökkentett ár vagy vásárlási kedvezmény nem alkalmazható.

MEGRENDELÉS MÓDOSÍTÁSA
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a Megrendelés leadásakor a Vásárló felé azonnal értesítést küld a Webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül a Webáruház üzemeltetője és a Vásárló között létrejött szerződésnek. Csupán jelzi a Vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította a Webáruház illetékes munkatársa felé. Amennyiben a Vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a Vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
A Webáruház üzemeltetője a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a Vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton a KAPCSOLAT menüpont alatt található e-mail címen. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a Vásárló e-mailben értesítést kap a teljesítés megkezdésének tényéről.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései az irányadók.